вівторок, 6 квітня 2021 р.

До Всесвітнього дня здоров’я у Нововолинській бібліотеці відбувся захід

Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається    7 квітня. Традиція проводити в цей день заходи, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань, приурочена дню створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети.

У цей день обговорюються найбільш важливі проблеми охорони здоров’я, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань.

Напередодні Всесвітнього дня здоров`я бібліотека-філія № 1 Нововолинської централізованої бібліотечної системи організувала і провела годину корисних порад «Здоров`я – це ранок зі свіжим повітрям».

Ведуча заходу Світлана Галушук розповіла про основні принципи здорового способу життя, збереження здоров’я, правильний розпорядок дня, небезпеку неправильного харчування та шкідливі звички і наголосила, що  життя вимагає від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров’я.

Учасниками заходу були користувачі бібліотеки. На захід була запрошена лікар медицини невідкладних станів Нововолинського відділення комунального підприємства Волинського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Антоніна Василівна Чернецька.  Вона розповіла, що світ сьогодні зіткнувся з надзвичайною ситуацією міжнародного значення – спалахом коронавірусної інфекції COVID-19.

В простій і доступній формі, присутні дізналися про сумну статистику COVID-19 в Україні та місті. Зокрема про правила поведінки під час карантину, способи передачі вірусу, про те, як запобігти його поширенню, правила безпеки вдома та у громадських місцях, вимоги до засобів індивідуального захисту, правильне носіння масок, алгоритм дій у разі підозри на COVID-19 та відповіла на численні запитання присутніх. 

Учасники заходу активно спілкувалися з лікарем, задавали запитання, обговорювали певні ситуації,  ділились своїми враженнями.

Для користувачів влаштована тематична полиця «Здоров'я – криниця сили і краси».

 Будьте здоровими – веселими, життєрадісними, з надією зустрічайте новий день, відчувайте себе по-справжньому щасливими!

Висловлюємо подяку за сприяння у проведенні заходу лікарю Антоніні Василівні Чернецькій.

Немає коментарів:

Дописати коментар