середу, 5 квітня 2017 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров`я


       Всесвітній день здоров`я відзначається щорічно 7 квітня.   В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров`я, що стоять сьогодні перед людством. Здоров`я – це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо.
      Напередодні цієї дати бібліотека-філія № 1 Нововолинської ЦБС  провела годину здоров`я  "Нам пігулки і мікстуру заміняє фізкультура". 
    Участь у заході взяли користувачі бібліотеки та учні ПТУ № 11 (класний керівник Яцечко Н. В., вихователь Л. Г. Панасюк). Ведуча  Світлана Галушук познайомила з  цікавими фактами про здоров`я та здоровий спосіб життя.    
      Присутні з цікавістю слухали лекцію Ангеліни Іванівни Середи, лікаря загальної практики сімейної медицини Нововолинської амбулаторії № 1, яка розповіла,  як треба дбати про своє здоров`я і бути здоровим, і що для цього потрібно, про наслідки шкідливих звичок.
     В залі не залишилося байдужих. Молодь  ставила різноманітні запитання,  як традиційні так і філософські, висловлювала свої думки, а старші люди ділились своїм досвідом.  Дівчата, які займаються спортом, цікавилися особливостями тренування та харчування, дякували за професійні поради. Активними під час заходу були Ірина Бирилюк, Людмила Кіпень, Катерина Денисюк, Марія Литвинюк, Наталя Пашкуда тощо. 
   Усі бажаючі мали змогу переглянути викладку літератури «Здоров`я – криниця сили і краси», де представлені книги, інформаційні матеріали, які в простій і доступній формі пояснюють, як саме потрібно вести здоровий спосіб життя.
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар