четвер, 15 вересня 2016 р.

Про що говорить твоє ім`я?


     Кожному з нас при народженні наші батьки дають ім`я. І вони сподіваються, що ім`я, дане їхній дочці чи сину, буде щасливим.  Кожне ім`я - то наче сонячний зайчик, ласкавий промінчик, що зігріває дитячу душу і оберігає її від усього злого протягом її життя. В ім`я своєї дитини мати вкладає свою любов, свою надію і віру в щасливе майбутнє своєї дитини, і воно стає своєрідним її оберегом.
    В рамках клубу "Зустрічі без прощань" бібліотека-філія № 1 організувала та провела калейдоскоп імен "І хлоп`я і дівча мають право на ім`я". Учасниками заходу були учні 5-Б класу ЗОШ № 5 (класний керівник Л. З. Федун). Разом з ведучими Людмилою Корольчук та Людмилою Суржик школярі поринули у прекрасний світ імен -   їх походження, значення та  історію.
    Учні класу Анна Ткачук, Сергій Храпчун, Каміла Андрусяк, Андрій Шишка, Ірина Шайнюк  та інші надали коротку інформацію про свої імена і чому їх саме так назвали.
    Діти з задоволенням читали вірші, розгадували загадки, прийняли активну участь у вікторині, присвяченій іменам.
     З виставкою-імені "Краса в імені моїм" присутніх ознайомила завідувач книгозбірні Світлана Галушук.

 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар