суботу, 7 листопада 2015 р.

День ангела Дмитра


  8 листопада церква вшановує пам’ять святого Дмитра Солунського.
  Дмитро - поширене ім'я грецького походження і походить від слова «деметрісс», що означає «присвячений богині Деметрі». Деметра - давньогрецька богиня землі і родючості, тому імені Дмитро часто дають значення «хлібороб».
Трактувати значення цього імені можна двояко — плід земний або присвячений богині Деметрі. Тому ім’я Дмитро увібрало в себе радість, надійність, активний початок, що властиво Землі.
    Ім’я Дмитро має церковнослов’янську форму Димитрій і давньоруську форму Дьмітр (ії).
      Зимовий Дмитро неймовірно амбітний. Він наділений бійцівськими якостями, тому не дивно, що в житті прагне бути лідером і на роботі, і в сім'ї.
       Осінній Дмитро - сама практичність. Він прекрасно знає ціну грошам, тому вміє їх не тільки заробляти, але і накопичувати.
       Літній Дмитро – влюбливий, ревнивий, гонористий.
      Весняний Дмитро упертий і непе6редбачуваний.  Він завжди перебуває в пошуку чогось нового і незвіданого, багато часу при цьому приділяючи своєму саморозвитку.
       Найбільш поширені форми імені Дмитро: Діма, Діма, Дімон, Димуля, Димуша, Димуся, Димася, Митя, Мітеньки, Митяй, а також Митюша і Митюня.
  Ім’я яскраве, радісне, добре, активне, надійне. Цікаво, що помірна популярність цього імені тримається вже протягом багатьох століть. 
 Інформацію про ім`я Дмитро ви можете знайти у книгах нашої бібліотеки.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар