вівторок, 20 жовтня 2015 р.

Свята преподобна Таїсія Єгипетська


    21  жовтня - святкують іменини Таїсії. Це ім'я включає в себе коріння давньогрецького походження. Саме ім'я походить від поєднання слів «та ісіос». Буквальний переклад  цього словосполучення позначає «належить Исиде». За легендами - Ісіда - богиня родючості. Історія вживання цього імені настільки велика, що перше його використання відзначено ще за 4 століття до нашої ери в Єгипті.

    Перед богинею всі прихилялися і шанували її культ, який зі швидкістю світла поширювався у багатьох країнах, у тому числі і Греції. За розповідями, Ісіда була сестрою Осіріса, і в своїй особі представляла зразок родючості, вірності, початку нового життя.

    Так як особистість Ісіди відносять до єгипетської міфології, святою покровителькою цього імені стала Таїсія Єгипетська. Вона свого часу вела блудний і розпусний спосіб життя, але в деякий момент отримала осяяння, після чого розкаялася у всіх грішних справах, всі багатства, нажиті  і накопичені несправедливим життям спалила і отримала боже прощення.

   Таїсія – рідкісне й дуже гарне ім`я, яке наділяє свою власницю рухливим, емоційним характером. Як правило, це розумна, хитра й дуже незалежна жінка. Ім`я Таїсія зустрічається в світі під різним звучанням: Таїса, Тес, Таїсія, Таїс.
 
     Цікаву інформацію про ім`я Таїсія Ви можете знайти в нашій книгозбірні.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар