понеділок, 28 вересня 2015 р.

Свята мучениця Людмила


        За православним календарем 29 вересня - святкують іменини Людмили. Свята мучениця Людмила, перша християнська княгиня Чехії. Значення імені Людмила дуже просте: мила людям. Безліч українських жінок бачили і бачать у ній свою небесну покровительку. Жінці на ім`я Людмила ікона допоможе звернутися до небесної заступниці, яка обов`язково допоможе пережити неприємності і вирішити життєві проблеми.
Ім`я Людмила -  слов`янське ім`я.  Це ім`я було забуто, тому дуже довгий час не вживалося. Про ім'я Людмила згадав російський поет епохи романтизму Василь Жуковський. Так він назвав одну зі своїх балад, яку написав в 1808 році. Пізніше Олександр Сергійович Пушкін використав це ім`я в своїй поемі" Руслан і Людмила", написаній десятьма роками пізніше. Але  популярним ім`я Людмила стало лише в 30-50-х роках ХХ століття. Ласкаве звернення Люся (Люсі) має іноземний аналог.
                 Шановні користувачі!
Якщо Ви хочете мати більше інформації про  це ім`я, зверніться до нашої бібліотеки, де можна знайти відповідну літературу.