понеділок, 21 вересня 2015 р.

День ангела Марії


   
21 вересня православні та греко-католики в Україні святкують Різдво Пресвятої Богородиці.
 Марія - ім`я запозичене з Біблії, але широкого розповсюдження набуло лише в ХУ столітті.
Ім`я Марія без тіні лукавства можна назвати не тільки одним з найдревніших і шанованих, але й одним з найбільш поширених у багатьох культурах світу. Це горде ім`я має давньоєврейські витоки і трактується наукою про імена ( ономастикою) як "гірка", "уперта". Але й так само, як "бажана", "кохана", "пані". Православна традиція перекладає його піднесено й небесно: свята, висока, а також високість і пані. У чотирьох Євангеліях Діва Марія згадується як Богородиця, Богоматір, Мадонна - земна мати Ісуса Христа. Марія  походила з царського роду Давида, а її батьки - Іоаким і Анна -були праведниками.
Даючи таке ім`я своїй доні, батьки підсвідомо хочуть, щоб його значимість зробила саме благе вплив на долю дитини. Адже саме таке ім`я носили багато видатних жінок в усі часи. Відразу ж пригадується Марія - мати Христа, Пресвята Богородиця, якій моляться всі жінки, просячи допомоги і заступництва. А скільки королев, цариць і імператриць носило це горде ім`я!
Ім`я Марія, керуючи долею своєї господині, наділяє її такими рисами, як доброта і порядність, надійність і гуманність. У власниць цього звучного імені невичерпний запас ніжності і любові, вони завжди готові допомогти слабким і тим,  які потрапили в біду. Одночасно з такими "ніжними" якостями, Марії мають твердий характер, іноді навіть жорсткий, можуть постояти за себе.
Ім`я знайшло своє відображення в історичних фактах, літературі та фольклорі.