середу, 4 квітня 2018 р.

Здорові звички – здоровий спосіб життя



      Здоров`я – це найкращий подарунок природи. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати.  Дбаючи про своє здоров`я, ми дбаємо про здоров`я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя.  Адже наше здоров`я сьогодні – це основа здоров`я майбутніх поколінь.
   Напередодні Всесвітнього дня здоров`я бібліотека-філія № 1 Нововолинської ЦБС організувала і провела годину спілкування «Краса у здоров`ї, біда у злих звичках».
     У заході взяли участь користувачі бібліотеки та учні Нововолинського центру професійно-технічної освіти(кухарі, кондитери К-12 викладач С. В. Остяк).

    Ведуча  Світлана Галушук  розповіла про історію виникнення свята, створення Всесвітньої організації здоров`я, про основні правила запобігання захворюванню,  розкрила цікаві факти про здоровий спосіб життя. Учні зробили  повідомлення про шкідливі звички молоді : алкоголь, тютюн, наркотики.
  На годину спілкування була запрошена Муцька Зоряна Михайлівна, лікар загальної практики сімейної медицини Нововолинської амбулаторії № 1.  Вона зазначила, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров`я, тому, що  ці згубні звички із задоволення перетворюються на страшні хвороби. Учасники заходу активно спілкувалися з медиком задавали питання, обговорювали певні ситуації, а люди похилого віку ділились своїм досвідом.
   Для присутніх була проведена інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»,  де школярі показали хороші знання та ерудицію.
  До уваги відвідувачів представлено викладку літератури «Здоров`я – криниця сили і краси».

Немає коментарів:

Дописати коментар