четвер, 31 березня 2016 р.

Святкують іменини Лідії

     
       5 квітня святкують День Ангела Лідії. Це красиве, на довгі роки незаслужено забуте ім'я було надзвичайно популярно в 40-60 роках  минулого століття.
      Своє походження ім'я Лідія веде від давньогрецької назви області, що знаходиться на території сучасної Туреччини. Дослівно це ім'я означає «мешканка Лідії». Область залишила свій слід в історії, завдяки великому багатству її жителів і правлінню в 562-547 рр. до нашої ери легендарного царя Креза. Саме з тих часів з'явилося висловлення "багатий як Крез".
      За церковним календарем православні християни згадують святу мученицю Лідію Іллірійську, яка була жорстоко вбита разом зі своїм чоловіком і дітьми після того, як вся її родина відмовилася відректися від Християнської віри. У цей же день відзначають  іменини Лідії.
     За народним повір'ям, у цей день потрібно встати дуже рано і спостерігати, як сходить сонце. Якщо в момент сходження світила на небі чітко проглядаються червоні кола, значить рік буде врожайним.
     За спостереженнями психологів, жінки, що носять ім'я Лідія, дуже товариські, мають багато друзів і надзвичайно балакучі. Крім того, вони відрізняються запальністю і вибуховим темпераментом. У жінок з цим ім`ям добре розвинене логічне мислення.
Найбільш поширені форми імені Лідія: Лідонька, Лідочка, Лідуня, Лідуся.
      Вітаємо усіх, хто носить це прекрасне ім`я.
За .
  
 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар