середу, 17 лютого 2016 р.

День Ангела Валентини


23 лютого – святкують іменини Валентини. Валентина – жіноча форма імені Валентин. З латинської мови воно перекладається як «сила». У корені цього імені «Вал» криється індоєвропейське значення «мати силу».
Ім’я Валентина прийшло до нас з Давнього Риму, після прийняття християнства на Русі. У 988 році кожен східний слов’янин отримував ім’я від священика, яке давалося в честь якогось святого. Її рід походив із Кесарії Палестинської. Під час царювання імператора Максимиане Галерії святу усікли мечем за невизнання богів. Святими покровителями імені виступають Валентина Кесарійська і мучениця Валентина. У двадцятому столітті на території нашої країни, жіноче ім’я Валентина користувалася достатньою популярністю. Проте в нинішньому столітті воно посідає останні рядки рейтингів жіночих імен.
У значенні імені Валентина закладені твердість натури, напруженість, які плавно перетікають в простоту і легкість. Ім'я Валентина асоціюється з чимось добрим, точніше добродушним, не надто аристократичним, але з простим, близьким до народу.
Зменшувальні форми імені мають різні варіанти: від ласкового Валюша, Валюня до стриманого Валя. Валентина, як правило, красива, дуже відповідальна жінка, спокійна, врівноважена.
Цікаву інформацію про ім`я Валентина Ви знайдете у книгах  нашої книгозбірні.

Немає коментарів:

Дописати коментар