пʼятницю, 21 жовтня 2022 р.

Година гарного настрою «Твоє ім’я – найкраще із імен…»

         21 жовтня, в рамках клубу «Зустрічі без прощань», бібліотека-філія № 1 Нововолинської централізованої бібліотечної системи разом з учнями 4-Б класу Нововолинського ліцею № 5 (класовод Вавренюк Л. М, бібліотекар Суржик Л. І.) провели годину гарного настрою «Твоє ім’я – найкраще із імен…».

         Ведуча Наталія Козачок ознайомила учнів з історією, значенням та традицією імені в житті кожної дитини. Школярі дізналися про іменинників місяця жовтня.

         Присутні взяли активну участь у вікторині, грі «Я знаю шість імен», «Вгадай ім’я».

         Діти виразно декламували вірші Олега Чорногуза «Твоє ім’я від А до Я»,  поділилися цікавими історіями чому їх нарекли цим іменем.

         Для присутніх була організована тематична полиця «Ім’я та його історія».

     Година гарного настрою залишила після себе гарний настрій та позитивні емоції.

Немає коментарів:

Дописати коментар