четвер, 4 квітня 2019 р.

В майбутнє - здоровими



            7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній день здоров`я. Ця подія відзначається  починаючи з 1948 р., відтоді як була створена Всесвітня організація охорони здоров`я, членами якої поступово ставали різні країни світу. І в цьому переліку Україна була однією із перших. А загалом ця святкова дата покликана допомогти  людям оцінити, як багато в житті людини значить здоров`я.
     Напередодні  Всесвітнього дня здоров`я бібліотека-філія № 1 Нововолинської ЦБС  провела  бібліоформину «Здоров`я – мудрий  гонорар».
     Сучаний світ відкриває великі можливості, і  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє  життя, адже  лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, зазначила завідувач бібліотеки Світлана Галушук.
    Для користувачів влаштована тематична полиця «Здоров'я – криниця сили і краси», де представлені книги, брошури, буклети які в простій і доступній формі пояснюють, як саме потрібно вести здоровий спосіб життя, як піклуватися про своє здоров`я.
    

Немає коментарів:

Дописати коментар