понеділок, 7 листопада 2016 р.

День ангела Зиновія

        12 листопада православні християни вшановують святого священномученика Зиновія Егейського і його сестру Зиновію які мученицьки постраждали в 285 році у Кілікії. Вони роздали своє майно, отримане в спадок, бідним. За благодійність і святе життя Господь нагородив Зиновія даром зцілення різних хвороб. Незабаром він був обраний єпископом християнської громади в Кілікії.
      У святительському сані святий Зиновій ревно поширював християнську віру серед язичників за що і постраждав.
        Історія появи цього імені починається від давньогрецького слова "зенобіс",  що означає "Зевс" і "біос", тобто життя. Ім`я Зиновій має значення "богоугодно живучий". На Русь ім`я потрапило з Візантії. Святий заступник імені - священномученик Зиновій.  
        У чоловічому варіанті ім`я зустрічається досить рідко.
       Зиновій - досить самолюбна й горда людина, дуже чутлива та сприйнятлива до образ і глузувань. Володіє терплячим, спокійним, дуже добрим характером.
      Зимовий Зиновій  - складна людина, вперта, любить сперечатися з будь-якого приводу - його товаришам по службі доводиться нелегко. 
      Весняний Зиновій  - недовірлива й вразлива людина, приймає все близько до серця. Повільний в роботі, але акуратний і точний, не терпить, коли його підганяють. Із цікавим співрозмовником може охоче розговоритися, виявляючи в бесіді свій інтелект і здорове почуття гумору.
       Інформацію про це ім`я ви можете знайти у книгах нашої бібліотеки. 
       Вітаємо усіх, хто носить це гарне ім`я Зиновій.
       
        

Немає коментарів:

Дописати коментар