неділю, 25 липня 2021 р.

День ангела Маргарити

 

   30 липня - православна церква вшановує пам’ять великомучениці  Маргарити Антіохійської. Ім’я Маргарита українське, православне, католицьке, грецьке.

    Маргарита в перекладі з грецької мови означає «перлина», «перли». «Маргарітос» — це епітет Афродіти, богині краси і любові, яка була покровителькою мореплавців. І саме перлини і перламутрові раковини моряки жертвували їй, просячи захисту і заступництва.

         Ім’я Маргарита носила легендарна  Свята Марина, страчена в 304 році. У православ’ї  її називали свята Марина, і саме ім’я Маргарита могло стати другим світським ім’ям у тих жінок, які при хрещенні отримували ім’я Марина.

           Інтенсивність звучання імені Маргарита відповідає хвилям зеленого кольору.

         Це ім`я не було поширене в православ’ї і зрідка давалося в чернечому середовищі. Після того, як були скасовані церковні обмеження, цим ім’ям стали все частіше і частіше називати дівчаток, і вже до 1960 року воно увійшло в число широко поширених імен. На даний момент ця популярність тільки зростає.

         Православними іменинами вважаються: 8 лютого, 30 липня, 14 вересня, 15 грудня.

         Найбільш поширені форми імені: Марго, Меган, Мара, Рита, Грета і Гіта.

         Книги по даній темі можна знайти у нашій бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар