понеділок, 6 квітня 2015 р.

До Всесвітнього дня здоров`я


     Щорічно, починаючи з 1950 року 7 квітня в усіх країнах світу відзначають Всесвітній день здоров`я.  В цьому році цей день проходить під гаслом "Безпека харчових продуктів". Він покликаний привернути увагу кожного мешканця планети до проблеми якості харчових продуктів та проведення спільних дій для захисту  здоров`я та благополуччя людей.
     Напередодні  у бібліотеці-філії № 1 відбувся діалог з лікарем "Ваше здоров`я - у ваших руках".  На зустріч був запрошений підлітковий терапевт Нововолинської центральної міської лікарні Валерій Васильович Сологуб. Він детально розповів учням ПТУ № 11 (група К-22, класний керівник Сіжук П. С.) про  те  як бути здоровим, і що для цього потрібно.   Це - фізична праця, рухливий спосіб життя, повноцінне харчування, відмова від шкідливих звичок тощо. Під час діалогу молодь висловлювала свої думки, ставила запитання, ділилась своїм досвідом, як на їх думку  бути здоровим, енергійним, активним.
   До уваги учасників діалогу була представлена викладка літератури "Здоров`я - криниця сили і краси"де були представлені книги та періодичні видання про здоровий спосіб життя.
    Сподіваємося, після такої пізнавальної і  відвертої розмови, учні зроблять правильні висновки й віддадуть перевагу здоровому способу життя.