неділю, 7 квітня 2024 р.

Велнес до Всесвітнього дня здоров’я відбувся у Нововолинській бібліотеці-філії № 1

       Всесвітній день здоров’я відзначають щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я. Безумовно, здоров’я – це найкращий подарунок природи, однак про нього треба весь час думати і дбати.

         До Всесвітнього Дня здоров’я був  проведений велнес «Якість питної  води та її вплив на здоров`я  людини» у читацькому та навчальному просторі «Клуб елегантного віку», який створено при бібліотеці-філії № 1 Нововолинської централізованої бібліотечної системи.

         Проєкт реалізується за підтримки UNHCR Ukraine – Агенство ООН у справах біженців.

         Учасниками заходу були користувачі бібліотеки, люди елегантного віку, гості міста, Університет вільного часу.

         Ведуча  Світлана Галушук  розповіла про важливість питної води і як забруднена питна вода згубно впливає на здоров`я  людини, і  як значна кількість хвороб пов’язано з незадовільною якістю питної води.  

        На зустріч з учасниками «Клубу елегантного віку» була  запрошена  лікар медицини невідкладних станів Нововолинського відділення комунального підприємства Волинського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Антоніна Василівна Чернецька.  Вона доступно і цікаво  розповіла, яка питна вода найкорисніша для нашого організму, про вживання недоброякісної питної води, яка суттєво погіршує здоров’я, та зумовлює виникнення специфічних хвороб  тощо.

          Під час заходу Антоніна Чернецька в інтерактивному спілкуванні з учасниками Клубу елегантного віку   обговорили, яким чином ми можемо поповнити запаси води в організмі та якій воді надати перевагу.

    Учасники зустрічі активно спілкувалися з медиком, задавали питання, обговорювали певні ситуації. 

          Присутні переглянули відео «Значення якості питної води для збереження здоров'я людини».

       Завідувач бібліотеки Світлана Галушук ознайомила присутніх з книгами по даній темі.

         Пам’ятайте, що вода – це життя.

            Висловлюємо подяку за сприяння у проведенні заходу лікарю Антоніні Василівні Чернецькій.

Немає коментарів:

Дописати коментар