четвер, 21 жовтня 2021 р.

Година корисних порад відбулася у Нововолинській бібліотеці-філії № 1

Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною    особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

Бібліотека-філія № 1 Нововолинської централізованої бібліотечної системи провела годину корисних порад «Здоров`я без ліків і довголіття без хвороб».

На захід були  запрошені  люди похилого віку.

Ведуча Світлана Галушук познайомила присутніх з  цікавими фактами та унікальними рецептами здоров’я та активного довголіття, як треба дбати про своє здоров`я і що для цього потрібно, поради фізичного здоров’я. Учасники зустрічі активно спілкувалися, обговорювали та розповідали  певні життєві ситуації,  висловлювали свої думки щодо правильного, збалансованого харчування,  ділились своїм досвідом тощо.

Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя.

Користувачі мали змогу переглянути викладку літератури «Здоров`я – криниця сили і краси», де представлені книги, інформаційні матеріали, які в простій і доступній формі пояснюють, як саме потрібно підтримувати здоровий спосіб життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар