четвер, 7 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоров`я у бібліотеці


7 квітня відзначається Всесвітній день здоров`я. Саме цього дня було створено Всесвітню організацію охорони здоров`я (ВООЗ). З`явившись в 1948 році, ця організація об`єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров`я відбулося в 1950 році.
           У цей день у бібліотеці- філії № 1 відбулася відверта розмова «Здоров`я – спадщина чи власне надбання?»
          Участь у заході взяли  учні  ПТУ № 11 ( група  К-12), вчителі О.Ю.Житнецький, О.М.Романюк, П.С.Сіжук та користувачі бібліотеки.
          Ведуча  Світлана Галушук  розповіла про важливість збереження здоров`я та необхідність його збереження незалежно від віку.
         Гостем книгозбірні  була  Валентина Верес - завідувач  Нововолинської  амбулаторії загальної практики сімейної медицини. Вона розповіла про основні принципи здорового способу життя.  Присутні активно спілкувалися з медиком, задавали запитання, обговорювали певні ситуації тощо.
        Усі бажаючі мали змогу ознайомитися з викладкою літератури «Здоров`я – криниця сили і краси»,  де були представлені книги, брошури, буклети, періодичні видання.

 
 



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар